Navigácia

Výber jazyka

Obsah

Ako postupovať pri reklamácii nevyvezeného odpadu? - pokyny od firmy AVE

Typ: ostatné
1 Ako postupovať pri reklamácii nevyvezeného odpadu? - pokyny od firmy AVE

Ako postupovať pri reklamácii nevyvezeného odpadu? - pokyny od firmy AVE

 

  1. Reklamácie sa posielajú v písomnej forme do 24 hod. (resp. po víkende) na e-mailovú adresu: reklamaciesc@avesk.sk
  2. Nevynesenú nádobu alebo vrece majú nechať vonku do doby, kým ich vyvezieme (48 hod. počas pracovných dni)
  3. Drobné poškodenia nádob, prasklina alebo odtrhnuté veko – k výmene dôjde pri najbližšom vývoze, odvezieme poškodenú nádobu a nahradíme novou
  4. Väčšie poškodenie, tzn. nádoba je už nefunkčná meníme čo najskôr, taktiež odvezieme starú nádobu, ak sa tam nachádza

 

V prípade, že poplatník použil nesprávnu farbu nádoby, nebude po novom reklamácia vybavená, keďže k pochybeniu nedošlo na nasej strane.

12


Príloha

Vytvorené: 15. 3. 2023
Posledná aktualizácia: 15. 3. 2023 16:27
Autor: